Sieć sklepów sportowych Martes Sport sięga po nowoczesne rozwiązania eCommerce, aby dopieścić swoich klientów i podnieść standard obsługi klienta. Podpisaliśmy kontrakt na wdrożenie nowego sklepu internetowego Martes Sport oraz kompleksową obsługę eCommerce.

W ramach obsługi do końca drugiego kwartału 2013 zrealizujemy:

  • analizę konkurencji, określenie grupy docelowej i strategii user experience,
  • interaktywne prototypy oraz projekt graficzny,
  • testy z użytkownikami (usability),
  • implementację na platformie PrestaShop,
  • integrację z systemem eNova,
  • wdrożenie e-mail marketingu,
  • integrację z porównywarkami oraz Allegro,
  • testy i wdrożenie.
Wdrożenie nowej strategii eCommerce da Martes Sport przewagę konkurencyjną” – przekonuje Paweł Biliński, UX Manager w Lizard Media. – „Osiągniemy to poprzez solidne analizy i strategię user-experience, a także ciągłą analizę potrzeb i zachowań użytkowników. To kluczowe do osiągnięcia celu, jakim jest wzrost współczynników sprzedaży i konwersji.” – dodaje Paweł Biliński.
Więcej na ten temat można przeczytać w informacji z naszego biura prasowego w portalu Gazeta.pl.
0

Leave a Reply