Od zmiany lokalizacji i organizacji firmy, poprzez zmianę modelu zarządzania i rozliczeń, aż po otwarcie nowego oddziału w Krakowie oraz powiększenie zespołu rozpoczęliśmy nowy rozdział w historii naszej firmy. To był bardzo intensywny i owocny rok dla Lizard Media. Nabraliśmy nowych sił, inspiracji, wiedzy, a co za tym idzie rozpędu do dalszego działania i rozwoju. To był bardzo dobry rok podsumowuje Paweł Biliński, UX Manager w Lizard Media

Zaczęło się zimą od przenosin do nowej siedziby w Bielsku-Białej – niewielka kamienica z przełomu XIX i XX wieku, piękny żyrandol, dużo przestrzeni, wysoki standard pomieszczeń, centrum miasta, dedykowany parking dla pracowników. Jednym słowem komfortowe warunki pracy.

Podsumowanie roku

podsumowanie 2015

Po zmianie siedziby rozpoczęliśmy wewnętrzne prace organizacyjne zaczynając od wprowadzenia zwinnych metodyk zarządzania projektami (ang. agile), które były do tej pory wykorzystywane rzadziej. Nowością i obecnie standardem stało się także rozliczanie czasu pracy i kosztów w systemie Time & Material. Szerokie konsultacje z klientami, odpowiednia argumentacja i informacja pozwoliły nam na sprawne wprowadzenie modelu w życie, co wniosło nową jakość do współpracy z klientami, a także przejrzystość rozliczeń. Po wprowadzeniu zmian efekty są bardzo zadowalające. Pozwoliły uporządkować prace nad wieloma tematami jednocześnie, zorganizować czas zespołów pracowników oraz usprawnić zarządzanie projektami i relacjami z klientami.

Rok 2015 zaowocował uruchomieniem po kilku latach zmagań z brakującym czasem nowej strony internetowej oraz bloga prowadzonych w języku polskim i angielskim. Postanowiliśmy również poświęcić czas i zasoby, aby przedstawiać meandry i ciekawostki naszej pracy oraz branży szerzej audytorium zewnętrznemu. W ramach tych działań rozpoczęliśmy m.in. komunikację z mediami, prezentując na łamach lokalnych i ogólnopolskich wydawnictw i portali ciekawe badania i artykuły branżowe. Uczestniczymy także czynnie w organizacji i sponsorowaniu branżowych wydarzeń szkoleniowo-edukacyjnych.

Poczyniliśmy także kolejne kroki mające na celu szersze wyjście na zewnątrz poprzez udostępnienie firmom i agencjom możliwości wykorzystywania unikalnego w naszym regionie TestLaba czyli zbioru urządzeń i środowiska do testowania stron i aplikacji mobilnych. Opracowane zostały dokumenty formalne, a także powstała strona internetowa, regulamin oraz narzędzia do automatycznego wykorzystania TestLabu. Więcej na temat TestLabu przeczytasz tutaj.

W ubiegłym roku zaczęliśmy także intensywnie inwestować czas, energię i pieniądze w HR. Oprócz usprawnień w pomieszczeniach socjalnych, uruchomiliśmy “gameroom” w wersji 1.0 i zaczęliśmy promować zespół w kwestii samo-prezentacji oraz dzielenia się wiedzą na konferencjach branżowych np. tegoroczny Webb MeetUp w Bielsku-Białej. Postawiliśmy także na wewnętrzną edukację pracowników w zakresie praktycznych umiejętności posługiwania się językami obcymi. Już za kilka dni ruszają szkolenia z języka angielskiego dla całego zespołu, które pozwolą na większą integrację jego członków oraz podniesienie kompetencji językowych przy obsłudze klientów i projektów międzynarodowych.

Końcem 2015 roku podjęliśmy decyzję o rozwoju drugiego oddziału naszej firmy w Krakowie. Nowa siedziba w biurowcu Business Link Kraków to świetne miejsce nie tylko do pracy, ale również budowania relacji z innymi specjalistami, startupami. To miejsce, które w najbliższych miesiącach rozwijać się będzie równie szybko jak główna lokalizacja firmy.

W relacjach z klientami w 2015 roku skupialiśmy się głównie, w ramach zmian organizacyjnych, na podnoszeniu sprawności obsługi, komunikacji oraz utrzymaniu wysokiej jakości usług, które świadczymy i produktów, które wytwarzamy.

W ramach stałej współpracy z obecnymi klientami udało nam się skutecznie stworzyć kolejne rozwiązania. Wysoka jakość usług oraz bogate portfolio zaowocowały również sukcesami na polu handlowym. Do grona naszych klientów dołączyły nowe marki m.in. Impel, Tous, Bolix czy MotionVFX.

Patrząc na ostatnie 12 miesięcy śmiało można powiedzieć, że był to rok bardzo pracowity ale i rewolucyjny. Mamy nadzieję, że ambitne plany na ten nowy rok pozwolą nam osiągnąć wymierne sukcesy, którymi będziemy mogli się z Wami podzielić już za rok – mówi Marcin Wieczorek, Design Manager w Lizard Media.

Dziękujemy obecnym i nowym klientom za owocną współpracę!

0