Kolejny projekt za nami. Jedno z pierwszych wdrożeń Magento 2 na świecie stało się faktem. Tous Polska od czerwca może pochwalić się najnowocześniejszym sklepem internetowym w branży jubilerskiej.
macscreen

Tous to jeden z najbardziej rozpoznawalnych producentów biżuterii na świecie, obecny na 5 kontynentach i posiadający ponad 500 sklepów stacjonarnych. Jego początki datuje się na 1920 rok. Firma pochodząca z Półwyspu Iberyjskiego, której symbolem jest charakterystyczny miś, a rozpoznawalnym na całym świecie ambasadorem marki Gwyneth Paltrow, znana jest nie tylko z nowatorskich projektów biżuterii i dodatków. Tous to również marka, która nie boi się wprowadzania nowoczesnych rozwiązań w obszarze e-Commerce.

Wdrożenie nowego sklepu na Magento 2 było sporym wyzwaniem. Tous Polska miał być pierwszą komórką tej globalnej marki, która postanowiła podjąć rękawice. Z perspektywy kilku miesięcy działania można już potwierdzić, że rozwiązanie sprawdza się, a klienci wykorzystują możliwości nowej platformy.

„Samo wdrożenie obejmowało takie elementy jak architektura systemu, development, tłumaczenia, integracja z systemem ERP. W niedalekiej przyszłość zajmiemy się również hostingiem, supportem, monitoringiem i wszelkimi pracami rozwojowymi.” – wylicza Paweł Fijałek, manager tego projektu.

Co niesie ze sobą zbudowanie sklepu w oparci o Magento 2? Przede wszystkim trzeba wziąć pod uwagę fakt, że wsparcie dla wcześniejszych wersji będzie powoli wygaszane, a podczas tak dużej inwestycji trzeba patrzeć dalekosiężnie. Najnowszą wersję, popularnej platformy e-commerce, charakteryzują również spore udogodnienia dla obsługi sklepu oraz płynność i bezawaryjność działania dla kupujących.

„Cieszymy się, że Tous zaufał naszym kompetencjom. Z satysfakcją mogę powiedzieć, że rozwiązanie e-Commerce jakie oddaliśmy do użytku klienta zadowoli najbardziej wymagających klientów marki Tous pod względem ergonomii, funkcjonalności oraz stabilności działania.” – mówi Paweł Biliński.

Magento 2 było prawdziwym wyzwaniem intelektualnym dla całego teamu. Znajdowaliśmy rozwiązania problemów, odkrywaliśmy nowe lądy i przecieraliśmy szlak dla nowych wdrożeń, które dzięki naszej pracy i wkładowi w społeczność Magento, będą mogły przebiegać szybciej, sprawniej, stabilniej z korzyścią dla wszystkich użytkowników.

2