Dla naszego Klienta, dużej międzynarodowej firmy w branży profili okiennych z PVC, z centralą w Niemczech ─  spółki Aluplast, stworzyliśmy korporacyjny serwis internetowy zintegrowany z narzędziami do e-mail marketingu. Serwis uruchomiony został na platformie LizardCMS, wykonany w metodyce RWD i bardzo dokładnie przetestowany w naszym profesjonalnym TestLabie rozwiązań mobilnych.

wdrożenie serwisu webowego Aluplast

wdrożenie serwisu webowego Aluplast

To właśnie testy pochłonęły najwięcej pracy w projekcie, ponieważ chodziło o precyzyjne sprawdzenie, czy urządzenia mobilne stosowane w różnych krajach świata, (Aluplast ma swoje siedziby w Argentynie, Brazylii, Australii, Chinach, Wietnamie, Korei, Indiach, Indonezji, Japonii, Stanach, Turcji, Iranie i wielu, wielu innych krajach) obsługiwane przez różne systemy i wersje systemów będą interpretowały serwis poprawnie. Tę pewność osiągnęliśmy stosując wieloiteracyjne testy automatyczne oraz ręczne. Te automatyczne wykorzystywały specjalistyczne oprogramowanie takie jak GhostLab + DeviceLab, TestDroid Recorder, skrypty TestLab dla systemu Android (wsparcie dla testów na wielu urządzeniach).

  • Dla firmy prawdziwie globalnej przekaz wizerunkowy i komunikacyjny musi być przede wszystkim czytelny. Stąd właśnie nacisk na testy w Labie rozwiązań mobilnych. Zastosowanie 6 języków paradoksalnie nie było dużym wyzwaniem, ponieważ wszystkie pochodzą z naszej strefy kulturowej i strona nie wymagała dostosowania do ergonomii nawigacji języków arabskich, afrykańskich, czy azjatyckich – tłumaczy Paweł Biliński, UX Manager w Lizard Media.

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi w ubiegłym roku w Polsce, Aluplast jest najbardziej rozpoznawalną marką w segmencie producentów profili okiennych PVC. Podobna sytuacja jest w wielu innych krajach świata. To spore wyzwanie komunikacyjne, aby wizerunek w sieci odpowiadał osiągnięciom rynkowym firmy. Dzięki nowemu serwisowi ten cel został osiągnięty.

Kolejnym naturalnym krokiem rozwoju serwisu będzie dostosowanie zwłaszcza jego arabskich i azjatyckich wersji językowych, do przyjętego modelu komunikacyjnego, doboru i prezentowania treści oraz sposobu nawigacji. Lizard Media dzięki obsłudze klientów międzynarodowych zdobywa taką wiedzę.

http://www.aluplast.pl/

0