Spotkania eksperckie w Izbie e-Commerce Polska to oczywiście okazja do rozmów, dzielenia się wiedzą, nowinkami branżowymi, ale także dobry czas na wymianę branżowych żartów. W takiej atmosferze uczy się najlepiej. Kto zna osobiście Pawła Bilińskiego ten wie, że lubi prezentacje, kontakt z ludźmi i rozmowy. Tym razem Paweł uczestnikom spotkania zaserwował prawdziwą ucztę case studies, pochodzących z najnowszych wdrożeń Lizard Media. Tematy były dwa – „jak zachować dobre relacje pomiędzy klientem, a agencją” oraz „co robić, gdy sklep szybko rośnie”.

Filmik poniżej to nie relacja z naszego spotkania w e-Commerce Polska :) To ilustracja ról i komunikacji podczas typowego spotkania agencji z klientem.

Wśród uczestników wydarzenia znalazły się zarówno olbrzymie „sklepy instytucje”, które dysponują olbrzymimi budżetami na wdrażanie nowości, jak i małe, niszowe sklepy online, które zaczęły rosnąć w szybkim tempie.

„Mimo różnorodności e-sklepów w zakresie wielkości obrotów, grup docelowych, strategii działania, wszystkie mają podobne problemy w zakresie relacji ludzkich oraz przystosowaniem do ciągłych zmian”  – mówi Paweł Biliński. „Z mojego doświadczenia otwarta rozmowa na te tematy działa na wszystkich terapeutycznie i jest bezcenna w kontekście szukania skutecznych rozwiązań problemów” – dodaje Paweł.

Następna okazja do dzielenia się wiedzą już w lutym, tym razem w Krakowie.

0