To, że sklep wyprzedził epokę i został wdrożony na najnowszej wersji Magento 2 jako pierwszy w Polsce i jeden z pierwszych na świecie – wiedzieliśmy. Cieszymy się tym bardziej z faktu, że nasze rozwiązanie dostrzega również branża specjalistów eCommerce. To satysfakcja jaka należy się wszystkim, którzy ciężko pracowali nad wdrożeniem. Gratulacje!

ecom_awards_nominowany_750x100-1

Jury obradowało nad blisko 150 projektami, które zostały zgłoszone w tegorocznej IV edycji konkursu. Walka toczy się wśród najlepszych sklepów w Polsce. Wśród nominowanych są takie znane marki jak Decathlon, Empik, Castorama, Ceneo, Sephora, Kruk, Itaka, czy Księgarnia PWN.

Do walki o nagrodę główną w Konkursie „e-Commerce Polska awards 2016”  w kategorii „Najlepsze dostosowanie do sprzedaży wielokanałowej” stajemy z decathlon.pl oraz Kratki.com. Wierzymy w zwycięstwo i gratulujemy naszemu Klientowi Tous Polska, że w tak sprawny i skuteczny sposób wdrożył nowoczesne rozwiązania w swojej sieci sprzedaży, przeszkolił kadrę, a także zdecydował się na najnowsze rozwiązania technologiczne dla wsparcia marketingu i sprzedaży.

O Tous

Tous to międzynarodowy lider w branży jubilerskiej. Firma powstała w Hiszpanii w 1920 roku, a w tej chwili posiada ponad 500 sklepów stacjonarnych na 5 kontynentach. Firmę znaną z charakterystycznego motywu misia, założyło małżeństwo Salvador Tous Blavi i Teresa Ponsa, którzy rozpoczynali działalność od warsztatu zegarmistrzowskiego w Manresie koło Barcelony. Z czasem przekształcił się on w sklep z biżuterią. W 1965 roku syn założycieli, Salvador Tous poślubił Rosę Oriol i wspólnie przekształcili Tous’a w dynamicznie rozwijającą się firmę. Od 1985 rozpoczęła się ekspansja międzynarodowa marki. W kolejnych latach otwierano sklepy w Tokyo, Nowym Yorku i Paryżu. Poza tworzeniem biżuterii, marka zajmuję się również galanterią oraz dodatkami, a także akcesoriami perfumeryjnymi.

1