Dziesiątki godzin na telefonie; oczekując na połączenie z konsultantem, przełączając się przez automatyczne menu oraz wreszcie rozmawiając z infolinią – tak przebiegało zbieranie danych w badaniu Lizard Media przeprowadzonym na początku maja 2017, a dotyczącego 4 branż sieci sklepów stacjonarnych i online – artykuły sportowe, biżuteria, apteki oraz RTV/AGD.

Cały raport do pobrania na stronie: https://raport.lizardmedia.pl/

Omnichannel Report by Lizard Media

Omnichannel Report by Lizard Media

Nasze odkrycia dają obraz polskiej rzeczywistości eCommerce w połączeniu ze sklepami stacjonarnymi” – mówi Paweł Biliński z Lizard Media. “Co cieszy wśród liderów rynku w swoich branżach trudno już znaleźć sieć, która nie miałaby żadnego elementu omnichannel. Zwykle są już albo zaawansowani, albo aspirujący co często przejawia się we prowadzaniu zmian ręcznie, bez optymalizacji” – tłumaczy Paweł Biliński CTO w Lizard Media.

Nie będziemy przytaczać w tym wpisie wyników badania, ponieważ są one w sposób czytelny i zwięzły zawarte zarówno w raporcie jak i infografice dostępnej na końcu raportu. W tym miejscu chcemy jedynie pochwalić branżę RTV/AGD, której 5 najbardziej znanych reprezentantów wdrożyły podstawowe funkcjonalności omnichannel wzorcowo i jak wynika z naszych ustaleń na poziomie 96 proc. Brawo.

Dodajmy jeszcze, że raport jest obecnie szeroko dyskutowany w mediach. Kilka przykładów poniżej:

W niedalekiej przyszłości planujemy badanie kolejnych kilku branż.

0