To już kolejna seria praktycznych wykładów dla branży eCommerce w jakiej uczestniczymy w roli prelegenta. Tym razem postanowiliśmy omówić Omnichannel – słowo klucz otwierające obecnie bardzo wiele spotkań firm branży eCommerce, powtarzane do znudzenia na warsztatach, konferencjach i szkoleniach przez ostatnie kilka lat. Chcieliśmy przekonać się jaki ta intensywna edukacja przynosi efekt, czy zarządzający sklepami i markami rozumieją już o co chodzi i faktycznie wzięli coś dla siebie.

Paweł Biliński podczas PRGC Katowice

Paweł Biliński zaprezentował wyniki raportu dla 4 branż i 19 sklepów w odniesieniu do parametrów omnichannel. Pełen raport dostępny jest tu: http://raport.lizardmedia.pl/

“Wyniki są dla nas sporym zaskoczeniem”, mówi Paweł Biliński z Lizard Media. “Z jednej strony nawet duże sieci sklepów stacjonarnych nie łączą swoich programów lojalnościowych ze sklepami online. Z drugiej strony niektóre branże np. RTV i AGD w pełni wdrożyła wszystkie najważniejsze funkcjonalności obsługi wielokanałowej, dostarczając swoim klientom najwyższy w tym momencie poziom obsługi. Branże takie jak artykuły sportowe, biżuteria, czy apteki na razie pozostają w tyle”, dodaje CTO w Lizard Media.

0