Prace dotyczące nowego wizerunku Beskidzkiego Centrum Medycznego przyspieszają. Wkrótce udostępnimy zarówno nowy serwis internetowy centrum (na platformie LizardCMS), jak również elementy projektowanej przez naszą agencję, zupełnie nowej, identyfikacji wizualnej marki.

Priorytetem w kontekście rozwiązań internetowych jest dostępność (ang. accessibility) oraz łatwy dostęp do istotnych informacji dla potencjalnych i obecnych pacjentów kliniki. W ramach badań usability przeprowadziliśmy na grupie docelowej ok. 25 testów 5-sekundowych oraz ok. 25 clicktestów. Miały one na celu wyeliminowanie problemów z dotarciem do poszczególnych, ważnych dla pacjentów, informacji już na etapie projektowania makiet serwisu.
Nie bez znaczenia pozostaje także internetowy PR marki, który realizuje założone przez zarząd spółki cele biznesowo-marketingowe oraz komunikacyjne. Już wkrótce więcej na temat tej kompleksowej realizacji, a w niedalekiej przyszłości pełne case study.
Poniżej kilka zdjęć z prac dotyczących makiet (wersje papierowe i low-fidelity dzięki Mockingbird) i propozycji nowego logo BCM.

0

Leave a Reply