Mamy przyjemność zaprezentować światu świeże wdrożenie dla katowickiej kancelarii adwokackiej ADVIVA, specjalizującej się w dochodzeniu odszkodowań. Ta z pozoru prosta technicznie realizacja wiązała się z wieloma działaniami.

Logo Adviva
Zakres prac nad projektem obejmował:
  • analizę konkurencji,
  • analizę SWOT pod kątem Internetu,
  • przygotowanie statycznych makiet,
  • opracowanie designu strony na podstawie Coporate Identity marki,
  • testy usability,
  • przygotowanie tekstu do nagrania video na stronę główną,
  • organizację nagrania video w siedzibie kancelarii,
  • optymalizację,
  • przygotowanie wersji mobilnej,
  • wdrożenie platformy LizardCMS.
Celem projektu było oddanie do użytku serwisu internetowego charakteryzującego się jasnym przekazem, szybkim dostępem do istotnych informacji i możliwością zgłaszania szkód online.
Całość prac została wykonana zgodnie z metodyką user-centered design, co zaowocowało kilkoma pomysłami wypływającymi z wywiadów focusowych przeprowadzonych na grupie docelowej:
  • nagranie video z właścicielem kancelarii do umieszczenia na stronie głównej,
  • stworzenie slidera na stronę główną z kluczowymi przekazami oraz cytatem właściciela kancelarii,
  • formularz zgłoszenia szkody.
Wkrótce pełne case study z tej realizacji.
0

Leave a Reply