Po kilku miesiącach intensywnych prac, zakończyliśmy wdrożenie nowego serwisu internetowego Grupy Kęty.

Grupa Kęty to europejski dostawca nowoczesnych rozwiązań aluminiowych oraz wysokiej klasy opakowań giętkich dla kluczowych segmentów rynku. W ramach grupy kapitałowej działają spółki: Aluprof, Metalplast Stolarka, Metalplast Karo, Alutrans System, Alupol Packaging.

Naszym zadaniem było zaprojektowanie i wdrożenie nowego serwisu na podstawie wniosków z autorskich badań. Ten kompleksowo zrealizowany projekt obejmował:

  • analizę SWOT, konkurencji i dotychczasowych działań marki,
  • przygotowanie dynamicznych makiet medium-fidelity,
  • opracowanie designu serwisu zgodnie z identyfikacją wizualną (CI) marki,
  • badania usability na makietach,
  • zaprojektowanie architektury informacji,
  • wstępną optymalizację SEO,
  • przygotowanie wersji mobilnej dzięki CSS3 media queries,
  • wdrożenie serwisu na platformie LizardCMS z 8-oma dedykowanymi modułami,
  • implementację innowacyjnych rozwiązań mających na celu usprawnienie działań dla inwestorów (przeglądanie plików PDF bez konieczności ich pobierania dzięki Google API),
  • optymalizację i kompresję całości wdrożenia.
Celem projektu, który został rozpoczęty w czerwcu 2010, było nie tylko odświeżenie wizerunki marki w Internecie, ale wprowadzenie jej w nowoczesne rozwiązania webowe, głównie z myślą o obecnych i potencjalnych inwestorach. Serwis został zaprojektowany zgodnie z metodyką user-centered design. Nowa strona korporacji jest w pełni skalowalna, tj. nowe działy dla inwestorów będą powstawały bez konieczności wprowadzania istotnych zmian w architekturze informacji. W ramach naszych działań realizujemy stały support  dla Grupy Kęty. Wkrótce opublikujemy case study z tej kluczowej realizacji.
0

2 komentarze

  1. Pingback: 3ycmt4ogehdt8ogugehm5yvetv |

Leave a Reply