Po kilku miesiącach intensywnych prac projektowych i programistycznych, wdrożyliśmy kolejny sklep internetowy – KarcherOnline.pl. Jest to największe internetowe centrum sprzedaży produktów tej marki.

Wdrożenie kompleksowego systemu sprzedaży online obejmowało:
  • projekt w postaci kompletu makiet low-fidelity,
  • projekt graficzny,
  • oprogramowanie szablonów i mechanizmów charakterystycznych dla tego rodzaju produktów,
  • stworzenie algorytmu pobierającego nazwy, opisy, zdjęcia, dane techniczne, wyposażenie dodatkowe dla produktów,
  • wdrożenie modułów usprawniających sprzedaż i obsługę magazynu z poziomu sklepu offline,
  • wdrożenie systemu integracyjnego z oprogramowaniem WF-MAG.
Całość została zbudowana na platformie PrestaShop.
Kolejnymi etapami tego projektu będzie ciągła analiza ruchu, optymalizacja ścieżki zakupowej, zwiększenie atrakcyjności prezentacji produktów, działania SEM.
Naszym celem jest stworzenie najlepszego sklepu internetowego z produktami marki Kärcher w Internecie. Obecna wersja to w zasadzie pierwszy punkt w całej strategii rozwoju – w ciągu kilku miesięcy chcemy wprowadzić sklep w czołówkę tego typu centrów w Internecie. Stawiamy na efektywność sprzedaży, stąd będziemy kładli nacisk na ciągłą optymalizację, badania i analizę zachowania klientów. To kolejne dedykowane wdrożenie eCommerce, które będzie supportowane przez Lizard Media, począwszy od kwestii technicznych, poprzez ciągłą optymalizację designu sklepu, skończywszy na e-mail marketingu.” – Paweł Biliński, UX manager w Lizard Media
0

Leave a Reply