Sprawdzanie poczty elektronicznej na smartfonach czy tabletach stało się w ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy rzeczą oczywistą. Wysyłanie newsletterów w formie e-maili, które automatycznie skalują się do rozdzielczości urządzenia, również powoli staje się standardem rynkowym.
Jak to działa?
Dzięki odpowiednio przygotowanemu projektowi oraz implementacji, użytkownik otrzymuje newsletter, który może przeglądać dużo łatwiej i wygodniej niż standardową wersję.
Poniżej zdjęcie prezentujące w jaki sposób tworzone przez nas szablony skalują się na każdym rodzaju urządzeń – od tabletów, poprzez smartfony, skończywszy na różnej wielkości urządzeniach tradycyjnych.
Testowanie
Kluczowym etapem w projektowaniu i implementacji tzw. „responsywnego” newslettera jest testowanie w dziesiątkach konfiguracji. W naszych testach bierzemy pod uwagę wiele czynników, m. in.:
- wielkość ekranu,
- zróżnicowaną motorykę – elementy muszą być łatwo klikalne,
- skalowanie informacji,
- minimalny rozmiar wiadomości,
- system operacyjny, platforma (Android, iOS, Windows Phone oraz systemy desktopowe – Windows, Linux, MacOSX etc.).
Otwórz nasz ostatni newsletter na swoim smartfonie lub tablecie.
238 komentarzy