Sprawdzanie poczty elektronicznej na smartfonach czy tabletach stało się w ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy rzeczą oczywistą. Wysyłanie newsletterów w formie e-maili, które automatycznie skalują się do rozdzielczości urządzenia, również powoli staje się standardem rynkowym.

Jak to działa?

Dzięki odpowiednio przygotowanemu projektowi oraz implementacji, użytkownik otrzymuje newsletter, który może przeglądać dużo łatwiej i wygodniej niż standardową wersję.

Poniżej zdjęcie prezentujące w jaki sposób tworzone przez nas szablony skalują się na każdym rodzaju urządzeń – od tabletów, poprzez smartfony, skończywszy na różnej wielkości urządzeniach tradycyjnych.

Responsywny newsletter dzięki Lizard Media

Testowanie

Kluczowym etapem w projektowaniu i implementacji tzw. „responsywnego” newslettera jest testowanie w dziesiątkach konfiguracji. W naszych testach bierzemy pod uwagę wiele czynników, m. in.:

  • wielkość ekranu,
  • zróżnicowaną motorykę – elementy muszą być łatwo klikalne,
  • skalowanie informacji,
  • minimalny rozmiar wiadomości,
  • system operacyjny, platforma (Android, iOS, Windows Phone oraz systemy desktopowe – Windows, Linux, MacOSX etc.).
Łącznie testujemy newslettery na przeszło 100 konfiguracjach. W przypadku urządzeń mobilnych testujemy również na fizycznych urządzeniach – na tabletach i smartfonach o różnych przekątnych ekranu, rozdzielczościach, w różnych programach pocztowych.
Dzięki temu mamy pewność, że newslettery w 99,9% sytuacji będą wyświetlane u użytkowników poprawnie i będą zachęcać do kliknięcia.
Jak to wygląda?

Otwórz nasz ostatni newsletter na swoim smartfonie lub tablecie.

http://tinyurl.com/mmuhu34

Jak zamówić?

Chcesz skorzystać z dobrodziejstw responsywnego newslettera? Skontaktuj się z nami i omów szczegóły: info@lizardmedia.pl.
0

Leave a Reply