W pierwszym kroku nastąpi poważny redesign wg. najwyższych standardów UX oraz wdrożenie mechanizmów Click’n’Collect, czyli kluczowego elementu omnichannel. Sklep Organique funkcjonuje na popularnej platformie PrestaShop.

Organique to obecnie jedna z największych firm kosmetycznych w Polsce, która w ciągu ostatnich 15 lat  rozwinęła sieć ponad 50 sklepów stacjonarnych w całej Polsce, a także w innych krajach takich jak Hiszpania, Islandia, Norwegia, Ukraina, Gruzja, ale także bardziej egzotycznych jak Katar i Kuwejt. Inspiracją w tworzeniu kosmetyków jest natura, a większość kosmetyków nadal wykonywana jest ręcznie.

– Współpraca z Organique doskonale wpisuje się w naszą długofalową strategię obsługi dużych graczy sieciowych – mówi Paweł Biliński, CTO & Co-founder Lizard Media. – W naszych działaniach wykorzystamy ekspercką wiedzę i narzędzia laboratorium testów mobilnych oraz doświadczenie we wprowadzaniu firm w zaawansowane mechanizmy omnichannel – dodaje Paweł Biliński.

 

Efektami naszej pracy pochwalimy się już wkrótce.

1